چرا سامانه هتل مانیتورینگ؟

چرا سامانه هتل مانیتورینگ؟

واژه مانیتورینگ جایگزین نظارت به معنای آگاه بودن از وضعیت سیستم و بررسی مداوم است امروزه بیشتر از هر زمان دیگری ، کسب و کار ها و تجارت ها بر روی بستر اینترنت و شبکه های وب ارائه میگردد، با استفاده از سامانه مانیتورینگ بطور مدام می توان هتل را رصد نمود و به موقع از وجود مشکلات باخبر شده و نسبت به رفع آن ها اقدام نمود. سیستم هتل مانیتورینگ یک نرم افزاری پیشرفته جهت نظارت بر بخشهای مختلف هتل می باشد. این سیستم کلیه بخشهای هتل را شامل پذیرش، خانه داری، رستوران وکارکنان را به صورت 24 ساعته بر روی شبکه وب نظارت می کند و در صورت ردیابی هرگونه اختلال (سرویس نامناسب) و یا کاهش کیفیت خدمات، با ارسال انواع اخطار، مدیران مربوطه را از موضوع با خبر می سازد. گزارشات سیستم هتل مانیتورینگ تصویری واضح از سطح کیفیت سرویس و خدمات هتلداری وکارکنان ارائه می دهد.

با این سامانه شما به صورت مداوم در حال پایش حوزه مدیریت خود خواهید بود .مدیریت هتل با مانیتورینگ هرلحظه سرویس دهی به مشتریان را رصد و مدیریت کارکنان هتل را در بالاترین سطح خدمات برنامه ریزی و رسیدگی می نماید .یافتن نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط  قوت و همچنین تهدیدها را به فرصتها تبدیل کردن یکی از محاسن سامانه مانیتورینگ است.

کارکنان شما دیگر احتیاجی به مراقبت های پیوسته نخواهند داشت. آنها دائماٌ تحت نظارت خواهند بود. و به تمام وظایف خود به صورت عالی می پردازند.

و همه اینها تنها بخشی ازخدمات سامانه هتل مانیتورینگ میباشد.