وبلاگ

رضایتمندی میهمانان در گردشگری

امروزه رضایت مشتری به عنوان یک عنصر کلیدی در واحدهای خدمات گردشگری مطرح است و به طور فزاینده ای یک تمایز برای مقاصدگردشگری محسوب میشود. یک واحدخدماتی درگردشگری برای افزایش رضایت مشتریان خود باید همیشه در فکر واکنش ها و رفتارهای آنها نسبت به نحوه ارائه سرویس و خدمات خود باشد. اگرچه میزان فروش یا سهم بازار می تواند نشانگر عملکرد واحد درخصوص مشتریان باشد ولی با افزایش رضایتمندی مشتریان، آینده بهتری برای واحدخدماتی درگردشگری رق... ادامه مطالب

جذب نمایندگی فعال

شرکت ایده پردازان رایان اسپادان به منظور توسعه شبکه فروش آی‌مانیتورینگ، نمایندگان حائز شرایط را در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید .

تلفن های تماس:
031-32353368
031-32374654

ادامه مطالب

چرا سامانه هتل مانیتورینگ؟

واژه مانیتورینگ جایگزین نظارت به معنای آگاه بودن از وضعیت سیستم و بررسی مداوم است امروزه بیشتر از هر زمان دیگری ، کسب و کار ها و تجارت ها بر روی بستر اینترنت و شبکه های وب ارائه میگردد، با استفاده از سامانه مانیتورینگ بطور مدام می توان هتل را رصد نمود و به موقع از وجود مشکلات باخبر شده و نسبت به رفع آن ها اقدام نمود. سیستم هتل مانیتورینگ یک نرم افزاری پیشرفته جهت نظارت بر بخشهای مختلف هتل می باشد. این سیستم کلیه بخشهای هتل... ادامه مطالب